دانلود فیلم و سریال جدید خفن خارجی ایرانی | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 ، دانلود فیلم خارجی جدید 2018 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2018 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی

دانلود فیلم و سریال جدید خفن خارجی ایرانی | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 ، دانلود فیلم خارجی جدید 2018 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2018 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی

سلام خوش آمدید
دانلود آهنگ جدید بابک مافی 97 - وای دلم

دانلود آهنگ جدید بابک مافی 97 - وای دلم

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام وای دلم

Download New Music Babak Mafi – Vay Delam

ترانه: م.الف , موزیک: بابک مافی , میکس و مسترینگ: محمد فلاحی 

برای دانلود آهنگ با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید / Download

برای دانلود آهنگ با کیفیت متوسط اینجا کلیک کنید / Download


متن آهنگ جدید بابک مافی بنام وای دلم

قشنگ ترین احساس دنیا رو بهت داد دلم هر بار از عشق غافل شدی به گریه افتاد دلم

با همه احساسش برات دیوونگی کرد دلم انگار فقط به خاطر تو زندگی کرد دلم

وای دلم وای دلم وای دلم ساده بود وای دلم وای دلم همیشه آواره بود

دل بیچاره از چشم تو افتاده بود

وای دلم وای دلم وای دلم ساده بود وای دلم وای دلم همیشه آواره بود

دل بیچاره از چشم تو افتاده بود

دل عاشقی میکرد و تو مهار بودی از اون همه حس قشنگ دور بودی

از همه ی دنیا برید به خاطر تو یه عالمه عذاب کشید به خاطر تو

وای دلم وای دلم وای دلم ساده بود وای دلم وای دلم همیشه آواره بود

دل بیچاره از چشم تو افتاده بود

وای دلم وای دلم وای دلم ساده بود وای دلم وای دلم همیشه آواره بود

دل بیچاره از چشم تو افتاده بود



دانلود آهنگ از آپلود بوی

دانلود آهنگ بابک مافی به نام وای دلم - دانلود ... https://nex1music.ir › آهنگ-بابک-مافی-وا... ۴ ساعت پیش · بابک مافی وای دلم دانلود آهنگ جدید بابک مافی وای دلم Babak Mafi - Vay Delam. بابک مافی وای دلم - نیک موزیک nicmusic.net › vay-delam-4 ۳۳ دقیقه پیش · وای دلم دانلود آهنگ جدید بابک مافی دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم با کیفیت بالا Download New Music By ... دانلود آهنگ بابک مافی به نام وای دلم - رز ... rozmusic.com › بابک-مافی-وای-دلم ۱۵ دقیقه پیش · دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم Download New Music Babak Mafi - Vay Delam. دانلود آهنگ جدید بابک مافی وای دلم - جناب ... www.jenabmusic.com › music-vay-dela... ۱۵ دقیقه پیش · آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم وای دلم موزیک جدید بابک مافی با کیفیت بالا از جناب موزیک با دو کیفیت 320 ، 128 ... دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم iranjavanmusic.com › دانلود-آهنگ-بابک-... ۳۱ دقیقه پیش · دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم. Download New Music Babak Mafi Called Vay Delam · دانلود آهنگ با کیفیت ... دانلود آهنگ بابک مافی به نام وای دلم - باران ... https://baranhits.ir › بابک-مافی-وای-دلم ۲۱ دقیقه پیش · دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای دلم Download New Music By Babak Mafi Called Vay Delam. دانلود آهنگ بابک مافی وای دلم ( بهترین کیفیت ) - آپ موزیک https://upmusics.com › بابک مافی دانلود آهنگ بابک مافی وای دلم ( بهترین کیفیت ) گوش دهید به ترانه زیبای بابک مافی بنام وای دلم با بهترین کیفیت از آپ موزیک. دانلود آهنگ بابک مافی وای دلم - سخاموزیک sakhamusic.ir › music-babak-mafi-vay-d... دانلود آهنگ بابک مافی وای دلم با کیفیت 128 و 320 متن آهنگ وای دلم بابک مافی با لینک مستقیم Download Music Babak Mafi Vay Delam. دانلود آهنگ بابک مافی وای دلم | به موزیک https://behmusic.com › بابک مافی ۲۹ دقیقه پیش · بابک مافی وای دلم, دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام وای , Download Babak Mafi New Song called Vay Delam. Babak Mafi-Vay delam-بابک مافی-وای دلم ... https://m.youtube.com › watch

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 , دانلود فیلم خارجی جدید 2019 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2019 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی , دانلود فیلم ایرانی جوان 20

آخرین نظرات