دانلود فیلم و سریال جدید خفن خارجی ایرانی | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 ، دانلود فیلم خارجی جدید 2018 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2018 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی

دانلود فیلم و سریال جدید خفن خارجی ایرانی | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 ، دانلود فیلم خارجی جدید 2018 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2018 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی

سلام خوش آمدید

دانلود آهنگ جدید مهاد به نام خیلی وقته

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهاد به نام خیلی وقته

با همراهی Izgi Guven

Mehad - Kheyli Vaghte Ft Izgi Guven

متن آهنگ جدید مهاد به نام خیلی وقته

خیلی وقته دوریم گل من، تو بخند / امشب باز سر میشه پر اشک، مخ لش

این تن سرده خوبه نه؟ سوخت مثل شعله شمع / ذره ذره کُلش هم، زوده پس

خیلی وقته روزام همینه، تو هم شدی غریبه / من نکردم بدی بهت، ولی عشق

دادم تو هم فقط دادی سردی بهم / میدونی، هر لحظه که بی تو رد میشه

همش سرگیجه، مرده ام تو این دقیقه / سنگتو به سینه زدم بازم اوضاع همینه

نتیجه، بی من راحتی خب تو هم همیشه / فهموندم بهت که من لعنتی بدون تو هیچم

گفتم حرفی بزنم میره نمیمونه پیشم / تا کی کم محلیاشو رو دوشم بکشم؟

این رابطه رو یه تنه من کوه ساختم / ولی نمیشه یکی رو به زود دوست داشت نه؟

خیلی وقته میرقصم با هر سازت / من تازه، میفهمم بودم سر بارت

حیف، پشتتو داشتم بی حد و اندازه / تقصیر منه خواستم بی حد و مرز باشه

خیلی وقته توی روحم حل شدی / گفتم بیا بس کنیم، تلف میشم از دوریت

من، خیلی وقته بریدم، خیلی وقته تهش پری / گفتی باید بکنیم این رابطه رو کم فوری

خیلی وقتا لب بستم، خیلی وقتا سر برگشت / دم نزدم، گفتم یه روز میفهمی که من پر پر شم

تن خسته اس، بد تر من، درگیره احساست شدم / گفتی میلرزه دلم، گفتم بسپارش خودم

غم نخور، من ساده فکر میکردم سهممی / ما دو تا تک تکیم، حرفی نی بعد از این

تو این اهنگ بذاری یهو خالی شم / خودتم میدونی به شادی تو راضیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک جدید 98 , دانلود فیلم خارجی جدید 2019 , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی , دانلود آهنگ پاپ جدید 98 , جوان بیست , دانلود موزیک 2019 , بزرگسالان , موزیک ویدیو جدید , دانلود سریال سانسور شده دوبله فارسی , دانلود فیلم ایرانی جوان 20

آخرین نظرات